Klubben

Klubben bildades i november 2012 av några av personerna bakom Night Skate Malmö (NSM) för att tillgodose behovet av rullskridskoaktiviteter i och runtom Malmö. Klubben består nu av över 200 medlemmar, allt ifrån nybörjare till elit, utspridda över hela landet, så väl som Danmark och Norge.
karta

Vi har många typer av turer & träningar som du kan läsa om under Aktiviteter. Följ med på vad som händer och när, på Facebook eller i kalendern.

Malmö City Skaters har som mål att erbjuda Malmös rullskridskoåkare en gemensam mötesplats för sociala aktiviteter kring rullskridskoåkning. Alla är lika välkomna, oavsett om man är nybörjare eller elitåkare, hos oss är det den sociala gemenskapen som står i centrum!

Redan under första verksamhetsåret passerade man 50 medlemmar och klubben gjorde sig ett namn såväl nationellt som internationellt. Läs gärna mer om vårt första verksamhetsår!

Se Malmö City Skaters styrelse här

Malmö City Skaters är medlem i Svenska Skridskoförbundet.

Stöd oss genom att bli medlem.
Varmt välkommen 🙂