Bli medlem

För att hänga med på våra aktiviteter behöver du avlägga medlemsavgift. Vill du vara med på våra tränar-ledda aktiviteter (barn- / nybörjarträning, teknikträning eller intervallträning) så tillkommer en träningsavgift.

Medlemsavgiften ligger på 250kr per kalenderår, alternativt familjemedlemsskap om 550kr per kalenderår.

Träningsavgiften ligger på 200kr per person och säsong.

Vid inomhusträning så tillkommer även en liten extra avgift per tillfälle som går till att täcka lokalhyran. Det specificeras i de fallen i respektive event på Facebook.

1 Registrering
Är du ny hos oss? För att registrera dig som ny medlem bedes du fylla i detta medlemsformular så att vi får reda på vem du är.

2 Betala medlemskap
Betala din årsavgift via nedanstående QR-koder eller
via Swishnummer 123 682 36 03.

Ange typ av medlemskap i meddelandefältet.
Ny medlem – ange personnummer.
Om du inte använder din egen telefon – ange namn som betalning avser.

Välj mellan tre olika medlemskap:

• Personligt medlemskap – Häng med på våra aktiviteter och träningar.
      Pris: 250 kr/år
    • Familjemedlemskap – Ta med hela familjen. Två vuxna och alla barnen. Pris: 550 kr/år
    • Stödmedlem – Stöd föreningen men har inte tid, möjlighet eller lust att delta på aktiviteterna.
      Pris: 100 kr/år

Som medlem får du:

• Härlig gemenskap med glada rullskridskoåkare på alla nivåer
  • Många varierande rullskridsko turer: Söndagstur, motions- och långturer
  • Många olika träningsmöjligheter som t.ex. nybörjarträning, teknikträning, intervallträning m.m.
    (extra träningsavgift för tränarkostnader tillkommer)
  • Klubbresor till olika evenemang
  • Klubbrabatter på diverse inlinesutrustning
  • Olika typer av off-skate aktiviteter